lørdag den 1. december 2012

yesterday's party wear


Jeg var i svenske farver i går, da Bjarke og jeg havde tænkt os at fejre hans fine eksamen i mandags med fest og farver. Det blev til forfest her i lejligheden, en meget bedrukken tur på G-Bar og Sway for dernæst at holde stor efterfest her igen til klokken 9 i morges... Ikke at jeg holdt helt til klokken 9, men i dag har man godt kunne mærke, at det var en af de hårde aftener (nat, morgen)... Mit hoved banker stadig, og jeg er ret glad for ikke at skulle noget i aften!



Skjorten er ret gennemsigtig, men jeg besluttede mig for, at det ikke var så galt. På billedet ser det dog lidt for meget ud...Hmmm. Skjorten er second hand og købt i den sejeste second hand forretning i Krakow!
Jeg var i leggins for første gang i hundrede år. Troede jeg var færdig med mine shiny, sorte leggins, men i går føltes det lige pludselig helt rigtige igen. Skoene er fra Zara tfr. De har godt nok været et god køb. Jeg går rigtig meget i dem. 


Jeg ser måske lidt trist ud her, men faktisk er jeg glad. Jeg er nemlig glad for min hud for tiden. Jeg har - som skrevet før mange, kæmpet med akne i mange, mange år, men med medicin og receptpligtige cremer har jeg efterhånden fået bugt med det meste, og med mine nye concealer fra MAC  føler mig meget pæn. 
På billedet har jeg i øvrigt min yndlingslæbestift på fra Clinique i farven Berry Freeze. Farven er rigtig god til mig. Den er ret mørk, men hvis man bider lidt i em serviet, så får man naturlige røde læber, synes jeg. 
Og apropos makeup, hold kæft, hvor er jeg glad for min Naked Pallette fra Urban Decay. Den er efterhånden over et år gammel, men jeg bruger den hele tiden. Nogle farver mere end andre, men jeg bruger faktisk dem alle. I går brugte jeg buck, half baked og darkhorse til øjnene. Jeg brugte også naked og buck til  lave skygger under kindbenene. Jeg prøver at øve mig i contouring. Matas' SKØN magasin havde en ret behjælpelig artikel om, hvordan man gør det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar