søndag den 23. juni 2013

Meet Edward the Eagle


Min kammerat ville gerne have en ørn af ler, hvis jeg gad lave en sådan på et tidspunkt. Det er nogle måneder siden, at vi snakkede om det, men forleden blev jeg så færdig med mit første forsøg i at formgive og glasere en ørn af stentøj, og blev egentlig godt tilfreds. Ørnen er brændt i en raku-ovn, hvilket giver mulighed for nogle mere metalliske glasurer. Det ligner faktisk ikke rigtig ler længere, men det ser da ret sejt ud. 

Min kammerat har hentet den, hvilket jo er fint. Jeg var glad for, at han kunne lide den. Den er lidt stor, og den er helt sikkert ikke for alle. Til gengæld fik jeg kun taget disse billeder af den, som irriteres lidt af distraherende ting i baggrunden. 

Jesper mente, at den skulle navngives, og så vidt jeg ved er den kommet til at hedde Edward!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar