søndag den 23. juni 2013

my future so bright I’ll probably go blind before I blink twice


Efter jeg prøvede Bjarkes seje sweatshirt med et Biggie Smalls-citat/lyric for et par uger siden (og beholdt den på i flere timer:)), så er jeg blevet små-besat af tanken om at have min egen (mine egne?) sweatshirts med print... gerne hip hop-print. Her er nogle eksempler, som would do just fine!

De er alle fra siden Red Bubble.com hvor man selv kan vælge trøje-type, farve eller om man vil have printet på plakater eller kopper. Jeg vil have en langærmet trøje i første omgang.... I blå eller grå, tror jeg...

Kender I nogle cool webshops med seje sweatshirts?







Altså.... der er også mange cool muligheder, hvis man ikke lige er til hip hop... Man kan få timevis til at gå, hvis man gider... bum bum, her er fem hurtige..






Ingen kommentarer:

Send en kommentar