søndag den 23. juni 2013

Torsdag på havnen


Det var fantastisk vejr i torsdags, og jeg savner det helt vildt. Vi brugte de sene aftentimer på havnen. Vidunderbart... I dag har jeg ikke lavet andet end have tømmermænd og sove... og drømme fuldstændige vanvittige drømme... jeg er jo blevet frygtelig gammel. Jeg kommer ved to-tiden, fordi kroppen ikke gider mere, og alligevel så har jeg storset ligget i min seng til kl 5??! Ok, vi startede også tidligt i går og tog til koncert med Machinedrum på Radar med en pæn promille i blodet.. Jeg tror sgu, at min sankt hans i aften kommer til at bestå af en gåtur til træhavnen, lidt bålkig og så hjem igen... Gad vide om der bliver sendt Fodbold FM i aften? Altid rart med radiosnak, når man er træt...

Anyhoo, tøjet her er blandt yndlingstøjet, fordi det er rart, klassisk og ikke udtråler mode... Selvom jeg går lige så meget op i mode og stil som altid  (foran computeren og når jeg observerer mennesker), så er jeg lidt ved at udvikle en form for anti-mode for mig selv. Jeg gider simpelthen ikke se trendy ud? Jeg vil stadig gerne være cool og henkastet and that jazz, men på en helt almindelig måde. Derudover har jeg taget lidt på - tror lidt, at det er noget ny medicin, for synes ikke jeg opfører mig anderledes end normalt, men det kan også være alderen og et faldende stofskikfte? - så tøj sidder ikke helt så godt på mig, som det har gjort. Meget af mit yndlingstøj strammer for meget for tiden. Det gør shoppetuen og det daglige tag-tøj-på-ritual mindre spændende (= et helvede). Hvad min garderobe mangler mere af i øjeblikket er oversize-t-shirts, man kan gemme sig lidt i på DE DER dage...:)
Geezz, jeg har aldrig været god til slankemad og løbeture... har pt kun lyst til pommes frites og en flader på sofaen. Også selvom min selvtillid mangedobles i alle livets henseender, når min krop og jeg er venner!

Nå, yndlingsbukserne er fra topshop - de er rimelig smadrede og jeg bør snart tænke genkøb..., trøjen er fra wood wood og er såååå blød, herligt, skoene er fra h&m og også ret smadrede, heldigvis koster de kost 80 kr, så de bliver nok også genkøbt, når tid er....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar