fredag den 19. februar 2016

Danske modeller på catwalken under modeugen i New York aw16


New Yorks modeuger er slut, og jeg har blandt andet fuldt lidt med i forhold til danske modeller på catwalken, fordi jeg ikke kan lade være:)
Det var endnu en god modeuge i New York, hvor højdepunktet for mig var Freja Behas åbning for Michael Kors. Selvom Michael Kors ikke er hverken det cooleste eller største modehus i New York, så har showet altid en ret prestigefuld cast med flere on request-topmodeller. 
Andre højdepunkter var et return til catwalken af Caroline Brasch-Nielsen, der gik for både Calvin Klein og Proenza Schouler. Derudover var der tre-fire danskere hos både Calvin Klein, Marc Jacobs og Proenza Schouler, som jeg vurderer som de største shows i New York. 
Der var ikke rigtig nogen spritnye ansigter, men et par af modellerne havde ikke gået shows i New York før. Jeg har indtil videre talt 19 danske modeller, men jeg opdaterer selvfølgelig, hvis jeg støder på flere...

Øverst har vi Freja Beha Erichssen for Michael Kors

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET

^Caroline Brasch-Nielsen for Calvin Klein

^Amalie Schmidt for Marc Jacobs

^Sandra Schmidt for Proenza Schouler

^Sophie Rask for Calvin Klein

^Lululeika Ravn

^Charlotte Lindvig for Proenza Schouler

^Frederikke Sofie Falbe for Michael Kors

^Cecilie Moosgaard for Tommy Hilfiger

^Amalie Moosgaard for Michael Kors

^Mathilde Brandi for Jason Wu

^Line Brems for Rodarte

^Regitze Christensen for Tommy Hilfiger

^Laura Julie for Maiyet

^Anna Conradsen for Monse

^Malou Høgenhaven for Creatures of Comfort

^Sophia Sanoh for Nicole Miller

^Ida Dyberg for Monse

^Emily Astrup for Sally Lapointe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar