søndag den 21. februar 2016

Striber fra Céline resort 2016


Blandt resort-kollektionerne var striber det helt store hit. Mange modehuse havde stribede looks, og mange modeserier var dedikeret til striber på baggrund af resort-kollektionerne.
En af de mest både stribede og populære kollektioner var Céline, og jeg har samlet alle de stribede styles i dette indlæg.
Det indebærer skjorter, bukser, bluser, jakker, kjoler og nederdele - alle i klassiske blå/hvid-striber, men med lidt skæve snit omend stadig i en klassisk forstand. 
Selvom striber især var en tendens i resort-kollektionerne, så var der også en del striber i ss-kollektionerne, men på den anden side... Hvornår er striber ikke "en vogue"? Jeg har personligt gået i striber i hele mit vokne liv; min mor ligeledes. Jeg tror aldrig - især de blå/hvide - striber forsvinder helt fra moden!

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET




























































Ingen kommentarer:

Send en kommentar