onsdag den 28. september 2016

Ny second hand jakke og second hand sko


Nu er jeg jo pludselig blevet græsenke, så hvis der skal tages billeder af mit tøj, så må det være enten som herover i et prøverum med masser af spejle eller med selvudløser. Jeg ville dog gerne "dokumentere" de seneste nyerhvervelser. Jeg købte denne jakke fra Levi's og disse sko fra & Other Stories begge over Trendsales, og nu kom de endelig med posten i sidste uge. Jeg er rigtig glad for både sko og jakke.
Jakken er forret, så den er næsten lidt for varm i denne skøre varme sensommer/efterår. Skoene skal gåes til. Jeg fik dumme vabler og sår på hælen på første dag, men nu har jeg puttet noget hælstøtte i skoen og købt godt ind på plasterfronten. 
Bukserne er fra Cos og jeg ved godt, at snittet ikke ligefrem gør mig højere og tyndere, men jeg kan alligevel rigtig godt lide dem. 
For tiden bruger jeg min rygsæk hele tiden. Den er praktisk og rar.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar