onsdag den 28. september 2016

Op på cyklen...


Min cykel står stadig oppe ved min gamle lejlighed - håber jeg da. Jeg må hellere få den hentet snart. Jeg vil måske komme til at cykle mere, nu hvor jeg bor i bunden af Aarhus og bare bliver hernede... Jeg hader at cykle op ad bakker, og det bliver man ellers meget nødt til i Aarhus, men herfra kan jeg kommer rundt i hele midtbyen og ud på havnen uden at skulle op ad bakke. 
Jeg går ellers. Jeg går rigtig meget. Jeg gider ikke gå i motionscenter, så bruger i stedet tiden til at gå alle steder hen. Jeg ved godt, at man ikke får pulsen op ved at gå, men jeg bor på 4. sal, så jeg får trappetræning hver dag... og jeg får "vægttræning", når jeg køber stort ind andre steder end mit nærmester supermarked Kiwi.. og jeg hader lidt Kiwi, så det gør jeg ret tit.
Anyways, jeg bør nu hente min cykel snarest.. fx i aften, hvor jeg skal besøge en ven på Trøjborg i nærheden af mit gamle karré. Nu må vi se..
Her er lidt cykelinspiration til mig selv og jer, der gider se med...

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET
























Ingen kommentarer:

Send en kommentar