mandag den 17. september 2018

Backstage at New York Fashion Week s/s 2019




Efter hver modeuge plejer jeg at samle backstagebilleder fra de forskellige større kollektioner, og det har jeg gjort igen i år fra New Yorks modeuge. Det er som altid ikke alle kollektioner, jeg kan finde billeder fra, og kvaliteten er også lidt forskellig, men jeg opdaterer indlægget, når og hvis jeg finder de resterende kollektioner. 

Øverst har vi Marc Jacobs

Mangler bl.a.Calvin Klein, Rodarte, Tom Ford, Ralph Lauren m.m.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET

^Proenza Schouler

^Michael Kors

^Alexander Wang

^Oscar de la Renta

^Coach

^Boss

^Escada

3.1. Phillip Lim

^Anna Sui

^R13

^Brandon Maxwell

^Tory Burch

^Kate Spade

^Dion Lee

^Zimmermann

^Sies Marjan

^Tibi

^Tome

^Sally Lapointe

^Naeem Khan

^Christian Siriano

^Milly

^Pamella Roland

^Nicole Miller

^Vaquera

^Self Portrait

^Jeremy Scott

^Monse

^Brock Collection

^Eckhaus Latta

^Lela Rose

Ingen kommentarer:

Send en kommentar