tirsdag den 3. april 2012

Utrolig pæn styling af shorts




Jeg er egentlig ikke fan af modeserier skudt i et studio med grå baggrund, fordi det er kedeligt. Jeg vil hellere have modeller og fotografer ud i verden og kreere en historie, en stemning, et øjeblik... hvad ved jeg. I et studio isolerer man moden fra verden, og jeg kan godt lide, når verden og moden interagerer.

Denne serie er dog vældig fint stylet. Konceptet er enkelt: shorts. Jeg kan lide alle looks og se dem for mig i en hverdag. Jeg vil selv se sådan her ud hele sommeren.... Men kan man købe modellens ben et sted?

kilde: Marieclaire vis tFS - jeg har redigeret i billederne.

2 kommentarer:

  1. Tak fordi du deler disse billeder, jeg er fan! Er også fan af din blog, derfor følger jeg nu via bloglovin :)

    stylebyjosephine.blogspot.com

    SvarSlet
  2. tusind tak. Det er dejlig at høre:)

    SvarSlet