onsdag den 20. juni 2012

I like boho again!?




Jeg tror, at min nyfundne kærlighed til "boho"-stilen egentlig har med Isabel Marant at gøre, men lige meget hvad, så finder jeg pludselig mig selv i helt nye afdelinger af H&M (Logg, Divided....) for at lede efter blomsterskørter, tunikaer, flæser, bondeblonder, osv... Det samme sker på trendsales, hvor jeg lige har købt en lilla tunika fra shabby chic-mærket Day (!) - det var ikke sket for et år siden! 

Et gammelt stilikon fra min gymnasietid, Sienna Miller, er et udmærket eksempel på denne stil, da hun elskede (elsker?) det lette, flagrende og afslappede 70'er-retro tøj, der kendetegner stilen. 

1 kommentar:

  1. Jeg synes boho er rigtig lækkert - det er dog ikke noget jeg selv har dyrket, og det kommer jeg nok heller ikke til foreløbigt, grundet mine meget monokrome referencer - jeg vil dog glæde mig til at kunne nyde det på afstand - på dig.

    SvarSlet