søndag den 14. oktober 2012

After rain - take pictures


Det øste ned i går nat, da jeg skulle hjem fra byen... Det var supernederen... Men jeg kan godt lide mit hår, når det har regnet,,, Og min mascara... Den skal ikke løbe, men hvis den bliver en anelse våd, så sker der et eller andet virkelig fint...


Så fik jeg også brugt min Barbour-jakke i regnvejr, og der er den jo fantastisk. Thumps up, Barbour!


Igen - jeg kan så godt lide de krøller, jeg får, når det regner. De kommer kun ved regn, og jeg har ikke fundet nogen måde endnu, hvorpå jeg kan manipulere dem frem.
Derudover skal MaxFactors liptint lige have et shout out. Hold kæft, den holder godt. 


Jeg var fuld, da jeg kom hjem,  og mens jeg ventede på min pizzatoast i toasteren, tog jeg et par billeder mere...  Ikke at kvaliteten var god. Kjolen her er fra Maje og købt på Trendsales. Den er virkelig fin, men jeg har ikke fået den brugt før i går, selvom den er 2-3 måneder gammel. Den er bare meget sort og severe, og man vil helst ikke ligne, at man skal til begravelse de forkerte steder... 
Alle vi piger, der var i byensammen  i går, var dog klædt i sort... Og vi var faktisk også ret tildækkede i forhold til de andre piger omkring os. Oh well.


Jep, flere billeder... jeg kunne ikke komme mig over mascaraen og de røde stained læber... Jeg synes, at jeg fik store doll eyes og jeg følte mig rigtig, rigtig pæn. Det var svært at fange på billeder, men mine øjne ser godt nok store ud her:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar