søndag den 15. september 2013

Guccis eksotiske fugl.. ahem... kreationer aw13


Jeg stener totalt i dag: Det er jo hårdt at holde ferie:) Ej, det er hårdt at rejse. Bil, fly, ventetid m.m. Jeg går i seng om lidt, men sad lige og kiggede billeder igennem. De her fjer/net/silke-kjoler (og bukser) fra Gucci har allerede været i alle blade, og jeg ved sgu ikke... Kjolerne her fandt jeg direkte grimme til fremvisningen under sidste modeuge, de har vokset lidt på mig, så nu finder jeg dem mere sjove og fascinerende... om end stadig grimme. Men grimt behøver jo ikke være forkert. Det kan jo være helt rigtig i den rette situation. Så lad os se hvad stylisterne og fotograferne får ud af herlighederne... 

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET


















































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar