mandag den 16. juni 2014

På Northside med kamera = masser af random billeder af fremmede mennesker


 Her får I nogle af de billeder, som jeg gik og snappede af andre mennesker og pladsen; everything and nothing. Jeg tænker, at de kan fungere som en slags stemningsbilleder/dokumentariske billeder fra Northside... I får nogle mere personlige billeder i et separat indlæg.

Jeg fik et par gode billeder, en masse ret dårlige billeder og nogle ok billeder. Jeg gør fremskidt med kameraet, men jeg får også en masse fejlskud, fordi jeg ikke ved, hvad jeg skal indstille kameraet på i mange situationer. Tusmørke er fx rigtig svært. Jeg troede faktisk, at jeg havde fået nogle bedre billeder, før jeg fik billederne overført til computeren, men må indrømme, at jeg nok er en ganske ordinær fotograf. Jeg kan dog rigtig godt lide at tage billeder, og jeg må jo bare øve mig lidt mere.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET










































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar