mandag den 30. juni 2014

Sankt Hans 2014


En lille billedserie fra Sankt Hans sidste mandag.

SE ALLE BILLEDER OG AL TEKST EFTER HOPPET

^Min mor besøger mig i Aarhus, og sammen med Bjarke tager vi ned til Træskibshavnen, hvor der hvert år er bål.

^Bålet før det bliver tændt

^Heksen er lille, men hun er der!

^Så bliver det tændt, og min indre pyroman er vældig begejstret

^Det går hurtigt med at få hele bålet i gang...

^Et billede af mig og min mor. Jeg kan som sædvanligt ikke lade være med at lave ansigter... Jeg tror, at jeg prøver at lave et kækt blink med øjet!?

^Det er meget romantisk med bål ved havnen. 

^Man kan se, at der mange bål ved kysten nord for Aarhus. Her kan se røgen...

^Jeg skruer lidt ned for lyset på mit kamera, og så får man smukke orangerøde flammer...

^Magisk!

^Det bliver varmere og varmere at være tæt på bælet, og der flyver også en gang i mellem lidt gløder over mod os. Drengen her er vist ved at få lidt for meget, hva...?

^Min mor foreviger Bjarke og jeg foran bålet

^Vi går lidt rundt om og ned for enden af molen... Folk er dog ved at gå lidt hjem, for der var endnu flere mennesker lidt tidligere...

 ^Bjarke foran børn der leger

^Tænk bare at folk tog på kajaktur klokken ni om aftenen... Det virker så sent.

^Bjarke tager et par billeder af mig, der blandt andet er lidt interesseret i kajakfolket
^Det var begyndt at blive koldt, så jeg havde masser af tøj på...

^Her er Bjarke og hans elskede Barbour-vest... han går helst med den 24-7;)

^Vi slutter lige af med et sidste billede er bålet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar