torsdag den 10. juli 2014

Flot besøg og godt vejr


I går havde jeg besøg af en veninde fra København, der fik lov at se Aarhus på en søvning sommerdag. Når jeg siger søvning, så er det forbi alt synes lukket her i juli. Godsbanen var lukket (øverst) og som forladt. Lynfabriken havde lukket og dermed en af Aarhus' bedste tagterrasser. Meget syntes forladt og lidt trist. Heldigvis var der lidt mennesker ude ved strandbaren i det nye havneområde Aarhus Ø. 
Her er en god håndfuld billeder.
Øverst min veninde.

^Spot et skib! - udsigt fra lejligheden

^Hej lille mågeunge i haven...

^Ret ryggen og tilbage med skuldrene, kan jeg høre min mor sige:)

^Boys playing ball med isbjerget i baggrunden..

^Ved strandbaren

^Vind i håret

^Mere Isbjerget

^Udsigt til snotklatterne på Mols

Ingen kommentarer:

Send en kommentar