søndag den 19. oktober 2014

i want: Navy højtaljede Zara-bukser med bootcut


Jeg er ved at blive mere og mere forelsket i ideen om vidde nederst på buksebenene igen, men jeg er lidt bum-bum i forhold til hvad klæder mig. Jeg har ikke modellernes lange tynde ben - jeg har derimod robuste, korte ben, så bukser sidder tit ret anderledes på mig end de billeder, jeg bliver inspireret af i bladene og på nettet.
Jeg har sådan en ide om, at det, der blandt andet gik galt i mine teenageår med flared bukser, fordi de samtidig var lavtaljede og i non-stretchy denim. Lige nu kunne jeg i hverfald godt tænke mig et par højtaljede bukser emd en smule vidde...Og disse bukser kunne være et bud? Måske bliver de for stramme på min krop? Jeg vil gerne, at de er lidt løse hele vejen ned... Og så er de helt sikkert for lange, når de på billederne her er for lange til en model i høje hæle! 

Men jeg kan umiddelbart rigtig godt lide cuttet og selvom det er svært at se, skulle de være navy, og det er jeg også en sucker for. De koster 299 kroner på zara.com.
( ps. jeg tror, at det er LV Cruise 2015, der har fået min næse på sporet af bukser som disse...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar