mandag den 6. juli 2015

Et par uger siden: Sankt Hans Aften


For et par uger siden havde man svært ved at forestille sig hedebølge i Danmark. Jeg var på Fanø, da der var Sankt Hans, og vi skulle have godt med tøj på til bål på stranden. Jeg var i frakke og tyk striktrøje og var glad for at bålet varmede oven i det hele. Det var koldt den aften!
Mit hår er lidt fedtet og iltert. Jeg havde været i bad aftenen før, for jeg skulle skulle op halv seks for at nå til eksamen i Odense den morgen. Jeg havde så taget en lur om eftermiddagen, da vi kom hjem til Fanø igen, og så ser ens hår altså sådan her ud!


^De tre billeder af mig er taget af min mor, men jeg tog også selv en masse billeder. Mange flere end jeg kan være bekendt at vise her... men I får en håndfuld!

^Jeg tog rigtig mange billeder af bålet, som så ret dramatisk ud på den blæsende, mørke strand...

^Her har bålet godt fast i heksen!

^Det lignede næsten et kunstværk, når man zoomede tæt på bålet

^Jeg fangede også dette ægtepar, da var fint matchende i Barbour-frakker. Det kunne jeg godt lide.


^Bag os var havet...

^Og et sidste: Her er jeg gået om på den anden side, efter bålet har brændt et godt stykke tid. Jeg er ret fascineret af denne pind ikke brænder over!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar