tirsdag den 11. oktober 2016

I Levi's jakke og Dr. Martens støvler


Jeg har fundet mine vinterstøvler frem igen. De er dejligt varme, og jeg glæder mig til endnu en sæson i forede Dr. Martens-støvler. Ellers bruger jeg lidt endnu min nye second hand Levi's jakke, men den bliver nok snart for kold. Min nederdel er også second hand. Den er fra Isabel Marant-etoile. Jeg har haft lidt problemer med den. Den har den her slå-om-effekt og flere gange er den gået op, sådan at folk har kunne se halvdelen af mit skridt. Lidt pinligt.. Heldigvis har jeg haft tykke strømpebukser på, så mere pinligt har det heller ikke været. Men mærkede ikke noget første gang de skete, og så det først, da en mandlig cyklist ligesom kiggede på mig og smilede på en måde, der var lidt mærkelig.. Anyways, jeg skal være lidt påpasselig, men det går nok:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar