søndag den 16. oktober 2016

Me in the Jungle


Jeg var med min familie i Væksthusene i går, der er en del af botanisk have i Aarhus og dejlig gratis at besøge. Det er et virkelig fint sted, og jeg tror, alle hyggede sig, Min mor tog dette billede af mig, som vist fint kan bruges på bloggen, selvom det er slidt sløret. Der er så fugtigt i Tropehuset, at kameralinsen hurtig bliver dugget og billederne derved lettere sløret, men det går vist. 
Jeg havde ikke tænkt så meget over mit tøj i dag, så det var et såkaldt safe, boring outfit, som jeg imidlertid rigtig godt kan lide, da safe og boring er ganske fint det meste af tiden:) Min nederdel har jeg købt på Asos, og den har jeg virkelig brugt meget. Eneste ulempe er en ikke-elastisk talje, der godt kan være lidt stram om maven, når jeg 1) lige har spist 2) har boet en lille uge hos min mor, som laver rigtig god mad og meget af det, og hvor jeg snacker betydeligt mere mellem måltiden end hjemme. Begge dele gør sig gældende her. I dag har jeg fundet en hel løs nederdel med stræk frem!
Trøjen er fra Envii, og den er virkelig fin. Helt enkel og sort. Blød og overraskende varm, selvom den er tynd. 
Skoene er efterhånden ret slidte, men de er så nemme lige at tage på, og så er sål og hæl tyk, så man når der er småvådt udenfor bliver fødderne ikke våde som i de fleste små sko. De er fra Zara.

Apropos jungle, så er jeg gået i gang med at se tv-serien Mozart in the Jungle, og den er dælme god, synes jeg. Gael Garcia Bernal er med, og ham så jeg alt med som teenager (...Og din mor!, Amores Perros, Motorcykeldagbogen, The Science of Sleep m.m.), så det er et godt gensyn. Lola Kirke spiller hovedrollen som oboisten Hayley, der får foden indenfor hos New York Symphony, da Gaels karakter bliver dirigent for symfonien... Lolas søster er i øvrigt Jemima Kirke fra Girls' søster, og de ligner også hinanden. Anyhoodles, den er rigtig god!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar