tirsdag den 8. november 2016

Americana: Election Day in USA


Så er der valgdag i USA, og jeg følger med hele dagen. Lige nu catcher jeg up ift gårsdagens podcast (jeg følger NPR Politics, FiveThrityEight, Keepin it 1600, The gist, Trumpcast, Slate's Political Gab Fest, Politicos Nerdfest m.m.) og så skal jeg finde ud af, hvordan jeg vil bruge aftenen/natten og næste morgen i forhold til nyheder fra valgdagen- og natten. Jeg er MEGET interesseret. Jeg håber på Hillary og er da glad for, at hun har ført alle polls under hele valgkampen, men FiveThirty Eights model har trods alt givet Trump en god chance for at vinde også, så der er spænding til det sidste.
Nedenfor kan I få lidt Americana inspiration. Der er Stars & Stripes og rød, hvid og blå for alle pengene. #govote #imwithher #strongertogether !!!

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET
























Ingen kommentarer:

Send en kommentar