mandag den 12. december 2016

Couch potato


Jeg burde rydde op, for i morgne tager jeg til Fanø igen, og når jeg kommer tilbage til værelset i næste uge, så er det sammen med min boo, jubiii. Bjarke kommer hjem fra Kina i godt en uge, og det bliver supernice... Men mit værelse er blevet lidt roddet på det sidste, så jeg bør nok gøre en indsats for at gøre mit lille hjem lidt mere velkommende!
Jeg har ganske vist ikke en sofa, fordi jeg bor et lille værelse, hvor min seng er både seng og sofa, men i det hjem synes jeg ellers at sofaen er ret central og siger ret meget om stemningen.
På disse billeder kan I lade jer inspirere lidt af boligindretning, sofamøbler, drømme om at ligge i en og sumpe eller glæde jer over billedernes komposition - whatever floats your boat. Enjoy,

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET
























Ingen kommentarer:

Send en kommentar