onsdag den 7. december 2016

I like all of these expensive shoes A LOT


Når jeg kigger på sko, så er det næsten altid flade sko eller ankelstøvler. Jeg elsker den måde, stilletter ser ud, men der er ikke så mange pæne under 8 cm, og det har jeg ligesom afgjort med mig selv er max højden, hvis man ikke bare vil sidde ned en hel aften... 
Skoene her er alle fundet på den dyre luksusshoppeside Mytheresa, så alle skoene koster nok mellem 400-1200 euro. Pænt dyre, men nu leger vi bare shopping, og så må man købe alt. I virkeligheden ender det med sko fra Zara eller Asos til en 1/10-1/20 af prisen. 

Øverst har vi fine sorte flade sko. 
Valentino, Tory Burch, Isabel Marant og Jimmy Choo


Uh, cool sorte ankelstøvler... 
Tabitha Simons, Saint Laurent, J.W. Anderson, Chloe

Jeg elsker burgandy og rødbrunt læder (eller fløjl). Jeg er helt vilde med disse sko, som alle ville kunne indgå i en hverdag...
Miu Miu, Gucci, Isabel Marant, Burberry

^Jeg elsker Miu Miu og de laver denne sæson også en masse rødlige sko... De er specielle, men skal man endelig have et par rigtig dyre sko, så skal de næsten også være lidt specielle...
Alle er fra Miu Miu

^Disse to Marni-sko er SÅ fine. I want!!!!!

^Alle disse sko er fra Prada, og suk suk... Så sjove, fine og dyre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar