onsdag den 14. december 2016

i WANT: Miu Mius Bob-jakke


Udover at være forelsket i denne form for jakker - korte, boks-y og med krave, så er jeg ogs¨ret vild med, at navneskiltet siger Bob. Mange af Miu Mius jakker fra efterårssæsonen har navneskilte med mandenavne, men Bob er ligesom "mit" navn. Jeg har haft Bob som mit det-skal-mit-barn-hedde-navn siden 1.g. Først som en joke for den "baby" jeg havde i maven, når jeg følte mig oppustet eller bare plain smælder.. Senere mere seriøst, for hvorfor ikke kalde mit kommende barn for Bob? Og sådan har det været i så lang tid, at navnet har mistet sin æstetiske karakter - jeg kan hverken se det grimme eller pæne i navnet, det er ligesom bare Bob! 
Anyhoodles, jakken her er superpæn og jeg elsker flamingoerne, men jeg føler, at den taler ekstra højt til mig pga Bob. Til gengæld skræmmer prisen mig væk, så jeg må nøjes med at lure lidt på den online!
Ps. Når (jeg håber virkelig, at det er når og ikke hvis) jeg får børn, så skal det nok passe, at jeg kun får piger. Her er jeg mindre sikker på npigeavne, selvom Bob i lang tid havde følgeskab af Luella dengang navnene var for sjov, men nu må vi se... (pps. mit pretend-efternavn var Saxenskiold!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar