fredag den 9. december 2016

Snakes and fashion


Jeg er ikke vild med slanger, men jeg er ikke bange for dem. Altså, jeg ville nok være bange, hvis jeg mødte giftige slanger ude i naturen, men jeg er ikke bange for slanger i et terrarie eller lignende. Edderkopper er fx meget værre. 
Slanger kan være rigtig flotte på grund af deres flotte mønstre, og de gør sig næsten altid godt på modebilleder. Små, store eller eller flere - det giver alt sammen en særlig effekt. Men når jeg kan lide slanger på billeder, så er det på grund af det æstetiske og ikke min kærlighed til dyret i sig selv. Jeg elsker dyr, men jeg må sige, at min kærlighed til krybdyr er meget lille. 

Her kommer 30 utrolig flotte billeder.

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET






























Ingen kommentarer:

Send en kommentar