tirsdag den 6. december 2016

Theme: Bøger og Bogreoler


Jeg er lige så stille begyndt at lave mere og mere på mit speciale hver dag, selvom jeg stadig ikke arbejder hårdt nok. Jeg er dog for første gang ved at tro på, at jeg nok skal få afleveret noget, der giver mening:) 
I anledning af min læsning får I modebilleder med bøger i baggrunden. Jeg elsker bogreoler fyldt med bøger. På biblioteket, i boghandler og derhjemme. Det er en bitch, når man skal flytte, men det er dejligt at være omring af så mange kloge tanker, som man kan dykke ned i, når man vil. Det inspirerer mig, og i forhold til bøger er jeg vældig ked af at alting digitaliseres. Det er ikke det samme at læse noget på en skærm som i en bog!


SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET






























Ingen kommentarer:

Send en kommentar