tirsdag den 17. januar 2017

En vinterdag på stranden


Der var smukt på stranden i dag. Trods minusgraderne føltes det ikke så koldt, fordi solen skinnede, der var ingen vind og luften var tør. Den smukke vintersol gjorde alt gyldent, og man kunne ikke andet end elske vores lille plet på jorden.

Jeg brugte min nye frakke fra Zara, som min mor gav mig i julegave. Både mor og jeg er enige om, at den er rigtig pæn. Derudover var hoppet i to tykke strømmebukser. Jeg havde taget min hat fra H&M, som efterhånden har været en god ven hver vinter siden 2009. Tørklædet kan jeg ikke huske, hvor er fra, men tror måske, at det er et af Bestseller-mærkerne? MIn handsker er sådan et par alt for storre herrehandsker fra Thinsulate. 
Dr. Martens støvlerne går jeg også i hele tiden om vinteren. De er gode, varme og vandtætte.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar