søndag den 28. maj 2017

Grønmønstret Marni-kjole


Jeg elsker denne sidste Marni-kollektion fra Consuelo Castiglioni - blandet andet denne grønmønstrede kjole. Desværre er det hendes sidste. Om hun har pensioneret sig selv eller om hun har andre planer, ved jeg ikke. Hun har været hos Marni i al den tid, jeg har kunnet huske, og jeg er ret vild med mærket. Jeg har et par sandaler fra Marni, som jeg er meget glade for. Man kan ikke "se" at de er fra Marni og de er rimelig nede-på-jorden-sandaler, som andre brands også kunne have designet,, men fordi jeg godt kan lide Marni, så kan jeg faktisk godt lide tanken om at eje noget fra mærket og det gør dem på en eller anden måde lidt mere nice!
Men anyhoodles, den nye designer for Marni vist nu en ret lækker kollektion til næste sæson, så Marni skal nok overleve. Jeg kommer alligevel til at savne Consuelo. Hun har været sej!

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET










Ingen kommentarer:

Send en kommentar