søndag den 30. august 2009

Olivia Palermo








New York-socialite, kendt uden for the Big Apple på grund af hendes medvirken i docu-soapen The Citym og så har blogosfæren haft travlt med at sammenligne hende med Gossip Girls Blair Waldorf. Olivia is the real Blair, the rumour says? Jeg har set rundt regnet 1½ afsnit af The City, så min bedømmelse er nok irrelevant, men jeg kan sige så meget, at jeg bestemt ser ligheder. Og da jeg er Blair-fan, er Olivia steget i graderne hos mig. Hun har god stil, virkelig, men hun ser tilgengæld også meget amerikansk hvad angår hår og makeup. Jeg syntes derfor - før Blair-sammenligningen - at hun ikke kunne være et sejt stilikon. Nu ser jeg klart - hun er socialite og Blairesque. Selvfølgelig skal håret slangekrølles lidt, når hun skal ud. Selvfølgelig skal huden lakeres med foundation og andet godt fra makeuppungen. Selvfølgelig skal hun være lidt stram i betrækket og look bitchy - jeg kunne nok ikke være venner med hende - nej, jeg ville frygte hende og sikkert ubevidst føle mig underlegen. Ikke intelligensmæssigt eller flinkhedsmæssig, men hele hendes attitude skriger: Jeg har fucking status!!! Jeg skal heldigvis ikke møde hende andre steder end på nettet og i fjernsynet, så hun kan være lige præcis som hun vil. Hun har sikkert ligesom Blair også gode og kærlige sider. Men stil har hun. Hun er selvfølgelig også et lile nibs på hvadskalvisige 45 kg, som har lidt en fordel, når hun leger tøjstativ. Olivia Palermo. Hvor lang tid varer hendes quasifame monstro?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar