onsdag den 9. december 2009

Looking swell



Bjarke er på vej hjem mod Århus nu, og så ser jeg ham ikke i et par uger.
Jeg fik lov til at tage et par billeder af ham, så der var jeg heldig!! Han skal lige et smut forbi Roskilde og se på et Ole Mathiesen-ur (han har en hel anden fornemmelse for dyre mærker end jeg, men okay, Ole Mathiesen laver de smukkeste, smukkeste ure. Og som min mor siger, så er det dejligt med en kæreste/mand, der går op i, hvordan han ser ud (hvilket min far ikke gør, hvorfor det har været et langt slidsomt arbejde for min mor at nå dertil i dag, hvor min far ikke længere går i forvaskede, slidte t-shirts med sportsklubbens logo anno 1995, men klæder sig nydeligt og dælme har købt armani-briller til omkring de 10.000kroner??!).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar