søndag den 18. april 2010

Polka Dot

Ja, jeg elsker striber: de minder mig om noget fransk, hvilket er sejt... Men striber er allesteder i øjeblikket, og det er så frygteligt kedeligt. For nogle handler mode om at følge tendenser og være moderigtig. For mig handler det høj grad om ikke at føle sig som en kedelig kopi. Ikke fordi jeg er crazyanderledes og fashion forward, men hvis jeg læser alt for mange artikler i modemagasiner med overskriften: "Sådan skal du klæde dig denne sæson..." får det mig til at tænke: Hell no, I won't. Så  ingen lædershorts, trenchcoat eller kilehæle til mig i år... (på den anden side er jeg ikke tendensresistent overhovedet: glorie still dirty).
Hvad kan man så gøre? Finde prikkerne frem igen, for dem elsker jeg også.

Even though I love stripes, they are everywhere right now. Maybe I should rediscover polka dots again instead and take a break from my beloved stripes?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar