onsdag den 12. maj 2010

tomboy

Der er ikke så meget gang i dagens look for tiden. Jeg glemmer at tage billeder, når jeg har gjort noget ud af mig selv og føler mig lækker, mens jeg til gengæld får taget et billede, når jeg ser sådan her ud: rimelig casual, må man sige.

Anderledes glamourøst, så har jeg lige set ugens afsnit af Gossip Girl (no spoilers). Deres tøj bliver mere og mere lækkert at se på, og hell fuck, der blev dælme spillet Beach House i baggrunden i dag. Det er honning i mine indieører. Jeg overvejer ganske vist om det egentlig er så fedt eller om det i virkeligheden også kan være lidt af et dødskys at blive spillet i Gossip Girl?

Næste uge kommer sæsonafslutningen på 3. sæson. Glæder mig som et lille barn. 3. sæson er dælendulme kommet godt efter det på det seneste (efter en sløv start), og jeg er begyndt at tro, at 4. sæson kan gå hen og blive god.


BTW, Bjarke: Dan ser Jersey Shore;)


// daily look

1 kommentar: