onsdag den 20. juni 2012

Boyy Bag

Jeg er aldrig gået særlig meget op i tasker. Jeg synes, at det er kedeligt at bruge penge på tasker. Så hellere nye sko;) Jeg bliver overrasket igen og igen, når jeg ser, at tasker fra de eksklusive mærker som Chanel, Balanciaga, Bottega Venata og Céline kan koste mellem 10.000-20.000 kroner. Nogle gange mere. Hvem har de penge? Det vil sige... hvem har så mange penge at bruge på en taske?

Anyhoodles, nu har jeg for første gang since i-can-t-remember forelsket mig i en taske, som jeg i øvrigt så på bloggen Dead Fleurette (god blog!). Mærket hedder Boyy og modellen er måske (?) en limited edition af Slash-modellen? Den koster mellem 700-1100 dollars eller noget i retning, hvilket er sindssygt... Men den er virkelig cool.

1 kommentar:

  1. info: dette indlæg er fra 12. maj 2011 - af en eller anden grund ligger den´t lige nu under den 20. juni 2012. Jeg ved ikke, hvorfor???

    SvarSlet