onsdag den 20. juni 2012

Genbrugshøst


Jeg fandt denne kjole i den lokale genner. Kjolen er ganske vist helt vildt slidt (og sine steder decideret ødelagt), men den var så billig, fin og klædelig, at jeg tænkte, at jeg ville være den, der sled den helt ihjel. 

Den er flaskegrøn med en slags prikker i et snit, som jeg vil kalde 40'er-retro?! Kjolen giver mig timeglasfigur, og jeg føler mig meget... kvindelig...  Jeg håber, jeg får den brugt, men nu har jeg den i hvert fald på i dag:) 
Håber I nyder vejret. Jeg siddet på en bænk nede i gårdhaven og spist en pose friske ærter. Meget sommerligt. 

Ps. Jeg ved ikke, hvorfor et gammelt indlæg fra sidste år (Boyy Bag) pludselig står til at være udgivet i dag. Hvis vi er heldig, så ordner det sig selv. Blogspot har lidt issues for tiden, hvilket også indtil i går betød en meget grim font til mine overskrifter. 

2 kommentarer:

  1. Åh hvor er den fin - den ville jeg også med glæde slide ihjel. Den fremhæver din figur rigtig godt.

    SvarSlet