tirsdag den 2. august 2011

kult hits

Har I prøvet nogle af disse produkter? Hvis man surfer lidt rundt i beautyland på nettet, så støder man hurtigt ind i disse skønhedsprodukter. De er kult og får fantastiske anmeldelser overalt. Jeg har ikke nogen af dem, men jeg er bestemt nysgerrig. Jeg er meget modtagelig over for kultprodukter. Jeg får den der følelse: "Jeg. Må. Ha'." Anyhoodles, det er selvfølgelig også produkter, som man ikke kan bare kan købe i den nærmeste materialist. Man må på nettet. Eller ud at rejse.
Urban Decay's Naked Palette skulle være fantastisk, hvis man vil lægge en naturlig makeup. Den er altid udsolgt, men sidst jeg tjekkede, var den igen igen på lager hos hqhair.com . Den koster omkring 300 kroner, men så får man altså også 12 fine farver, en lille eye lid primer og en eyeliner.
Morrocanoil er en argan olie til håret, der skulle få selv de tørreste og triste hårlokker til at se friske og sunde ud. Olien skal fordeles i håret eller krammes hårtotterne efter et bad, mens håret stadig er fugtigt. Den koster omkring 300 kroner.
Bioderma Créaline er en ansigtsrens, som ikke skal vaskes af. Den er endnu en af de ting, som folk hamstrer fra de franske apoteker, når de har været i Paris. Jeg er ikke sikker på prisen.

2 kommentarer:

  1. Jeg skal helt sikkert også have fingre i noget Moroccanoil, så det kan prøves :)

    SvarSlet
  2. ja det er spændende om det virkelig er så vidunderligt?!

    SvarSlet