søndag den 13. november 2011

Zaras skønne sko


Zara laver skønne sko til gode priser. Jeg leder i øjeblikket efter både ankelstøvler, spidse ballerinaer og nye festsko, og der er altså mange god bud hos den spanske high street kæde. Desværre er der ikke længere nogen Zara i Aarhus, så jeg kan ikke prøve dem først, og jeg bliver nødt til at betale fragt fra hjemmesiden. Det gør (og det er måske heldigt nok), at jeg ganske vist er fristet ganske ofte, men stortset afholder mig fra at købe sko fra Zara.  
Jeg er ret hooked på cowboystøvlerne med frynser (det allerførste par). De er megacool. Jeg mangler et par støvler, som jeg hurtigt kan smutte fødderne ned i. Ingen snørrebånd. Ingen spænder. De sorte i første række er også gode. Min ide var i første omgang, at støvlerne skulle være sorte. Nu må vi se, hvad det bliver til...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar