onsdag den 7. december 2011

Langt, flot, lyst hår = misundelse!


Jeg vil gerne have langt, langt hår og sukker over disse modellers utrolig pæne hår. Jeg har desuden en lidt underlig farve i mit hår, som jeg ikke helt ved, hvad jeg skal gøre ved. Jeg ved, at det klæder mig mere at have blond hår end brunt, men lige præcis hvor mørkt eller lyst, koldt eller varmt, det skal være, har jeg lidt svært ved at vurdere, så jeg kigger lidt på andres hår og sukker, når jeg ser noget flot. Lige nu er jeg til lyst hår, der ikke ser afbleget ud overhovedet. Naturligt hår, der højt er blevet lysnet en smule.
Jeg kan bedst lide hår, der ikke ser ud som om, at der gjort noget ved det... På andendagen efter en hårvask er håret typisk helt perfekt. Så bliver det for mit vedkommende lidt a la fjerde billede (bemærk "a la").

Jeg har ikke råd til at tage til frisør lige nu, så heldigvis er det med længden, noget der kan ordne sig selv med lidt tålmodighed, men mit underlige farve og de tydelige udgroninger må jeg leve med lidt endnu. Så er det heller ikke værre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar