mandag den 14. november 2016

Kort page med pandehår


Lidt hår inspo til en mørk mandag! Jeg er lidt glad for den korte page med pandehår i øjeblikket. Når jeg ser en pige ude på gaden med en sådan frisure, ser hun tit ubercool og sej ud. I modebladene giver man tit modellerne paryk på, så de får frisuren, men der har været flere modeller end sædvanlig, der faktisk har fået frisuren permanent... eller så permanent en frisure nu kan være. Man kan altid lade håret vokse ud igen, men you get it. 
Jeg tør ikke selv. Mest fordi jeg ikke kan få pandehår på den måde - jeg har en hvirvel. Derudover har jeg heller ikke ansigtsformen til det og selvom jeg elsker seje frisurer, så er jeg for doven til andet end langt hår, som jeg kan sætte i en knold eller hestehale på dårlige hårdage...
Men pagen her - den er sgu cool!

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET

































Ingen kommentarer:

Send en kommentar