søndag den 8. august 2010

Pop me up

Poppen har indtaget ugens femmer. Det er ikke så kompliceret. Også Voice-lovers kan være med i denne uge;)

Annie: Songs Remind Me of You
- Norske Annies stemme er sød som et ondt år, men denne elektropopsang fra hendes andet album har siddet fast i hovedet på mig de seneste dage. Ja faktisk lige siden jeg fik albummet. Det er fra 2009 og kan vel sammenlignes med the likes of Little Boots og La Roux? Det er letbenet, men I like!

Vampire Weekend: Diplomat's Son
- jeg var egentlig ligeglad, da Vampire Weekend udgav deres anden plade. Jeg havde skamlyttet til deres første album, men var blevet lidt træt af dem. Imidlertid har jeg nu fået det forhold til deres anden plade, at jeg engang imellem lytter til et af deres numre og bliver fuldstændig besat. En sang af gangen. I denne omgang er det denne sang, som har sat sig. Love!

Robyn: The Girl And the Robot
- det er sidste nummer på Body Talk pt 1. Der står ikke noget om Røyksopp der, men troede egentlig, at de havde lavet nummeret? I don't know. Jeg er i hvert fald smaskinlove med nummeret. Pop it up!

M.I.A. feat Blaqstarr: Believer
- jeg er overhovedet ikke enig med de kritiske anmeldere, der ikke mener, at tredje album er på højde med de to andre. Jeg skal ikke begynde at sammenligne allerede. Jeg har skamhørt M.I.As albums., så jeg har haft brug for new material. Og jeg er altså tilfreds. Jeg har lyttet til albummet en gang om dagen de sidste dage, hvilket jeg ellers aldrig gør! Nummeret her er sindssygt cool, synes jeg. Men jeg kunne have valgt så mange andre numre...

Vinnie Who: Remedy
- Jeg er helt vild med Vinnie Who. Endnu har ingen af de hvad? fire numre, jeg har hørt med ham, ramt ved siden af. Og så er han dansker! Det er popdisco på den cool måde. Like like like.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar