søndag den 8. august 2010

two 'fits


Lige et par billeder fra ugen, som jeg ikke har fået vist.
På første billede har jeg mine nye H&M-sweather på. Den kostede 130kroner, så ikke et stort greb i lommen. Jeg synes, at det er et supergodt køb. Kan bruges til alt! Sammen med nederdelen føler jeg mig næsten Dries Van Noten-agtig, som jeg har skrevet om her. Det er min absolutte favoritkollektion aw10. Så var det, at man bare lige skulle have et par lange læderhandsker og så måske model Monica Jagaciaks krop? et bingo.

Hvorfor jeg ser sur og gal ud på det andet billede, ved jeg ikke. Jeg er ikke gal. Jeg har en rar dag, og senere skal jeg spise med rare folk fra mit kollegiekøkken. Det udvikler sig til gratis koncert på Frederiksberg og senere øl på Bobi Bar. Hvorfor skulle jeg ikke være glad? Der er ingen grund. Vejret er godt. Kronsprinseparret Måske fordi de billige H&M-sko stadig klemmer lidt? Jeg ved det ikke?

1 kommentar: