søndag den 15. januar 2012

And now for something completely different....

 David Hockney: A bigger splash, 1967

Min mest ivrige læser er så vides min kæreste. Bjarke er ikke just nogen fashion lover, og det er jo lidt paradoksalt, når min blog mestendels handler om mode. Bjarke har da også brokket sig de seneste par dage. "Det handler kun om mode", siger han ærgerligt. For his eyes only (og dine) viser jeg her noget pænt kunst. Det sidste billede er mit baggrundsbillede på computeren i disse dage. Så ved I det.
Bjarke er formegentlig stadig ikke tilfreds. Han savner musikindlæg. Jeg har rigtignok også forsømt den del af bloggen på det sidste.
På den anden side har jeg efterhånden fået en kæreste, der er godt inde i moderelateret stuff, om han så kan lide det eller ej. Det er en god balance, da jeg efterhånden er rigtig godt inde i fodbold og computerspil - om jeg så vil det eller ej;)

 Henri Toulouse-Lautrec: Au salon de la Rue des Moulins, 1984

 Edward Hopper: Soir bleu, 1914

Tom Wesselmann: Bathtub collage #2, 1963

Ingen kommentarer:

Send en kommentar