lørdag den 24. marts 2012

Well I get told to never get old


Jeg har et lille crush på bandet Born Ruffians og bliver totalt forårsglad af at lytte til deres ungdommelige, smånaive indiepop-univers. De er canadiere og sikkert vældig flinke. Eller det ved jeg overhovedet ikke noget om, men det er også ligegyldigt. For musikken er dejlig. Lige nu er jeg helt vild med nummeret Little Garçon, hvor særligt den sidste halvdel af nummeret er fantastisk. Når de begynder at gentage: "Well I get told to never get old /But the way it unfolds / I'm a little garçon in my head/ With a little fille that's stuck in bed". AWESOME.



Dernæst er jeg vild med I Need a Life.... Jeg kan ikke lade være med at synge med. Jeg er også vild med den på grund af videoen. Det søde band laver mad i et landkøkken, hygger sig, it's all good, klip til søde dyr, høns, gæs... En meget smuk hest. En rigtig sølvhvid hest. Så helt henrivende smuk... siger den tidligere hestepige. Så kommer dyrene ind i køkkenet. Hyggeligt tænker man. Indtil alle i bandet lige pludseligt ligger døde rundt i køkkenet med blod over det hele og bliver spist af dyrene. Sikke en afslutning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar