søndag den 23. september 2012

Dagens Gad godt se sådan ud!


Jeg har det for tiden okay med min garderobe og det faktum, at jeg nok ikke kommer til at få nyt tøj i lang tid. For tiden har jeg det okay med bare at kigge på billeder fra modeugerne, se modeserier og læse alt muligt om mode - uden nødvendigvis selv at skulle have, have, have. Det skifter lidt. Nogle gange har jeg brug for nyt tøj (med samme inderlige begær, som når jeg har brug for cola zero!), fordi alt i garderoben er gammel og grimt, og nyt tøj ligesom så meget andet nyt giver håb om et bedre, smukkere liv, hvor jeg hele tiden bliver lidt mere awesome. Lige nu er der bare andre ting i mit liv, der giver fornyet energi. Måske er det grunden til mindre tøj-begær? 
Det er bare lidt sværere at finde på ting at skrive om på bloggen. Andre bloggere laver ofte sådan nogle collager over tøj, de gerne vil have... Det gør jeg også en gang i mellem. Men det ville ikke rigtig passe til mit humør for tiden. 
Jeg kunne godt bare lave indlæg med diverse modeserier, men jeg vil gerne inkludere noget mere... hm... personligt?
Jeg kunne også skrive mere om musik, film, bøger og den slags... ? Det tager bare som regel tid og er sjældent blandt de mest læste indlæg på bloggen.
Jeg har ikke rigtig gidet at tage billeder af mig selv i den sidste uge. Jeg har været syg, jeg har levet i flytterod (jeg har gået i må gerne blive mega beskidt-flyttetøj) og så har jeg også haft mere travlt end normalt... 

Anyways, det er søndag, jeg skal gøre rent i den gamle lejlighed og holde pauser i sengen med min computer (hvilket jeg gør lige nu, mens Mazzy Star og Warpaint spiller i radioen. Det er dejligt!)

... Jeg har fundet et billede i min inspirationsmappe på computeren, der ville passe awesome på dagen i dag. Farverne passer også godt til mit humør. Det ser varmt og rart ud. Så hvis jeg skulle presse lidt tøj-begær igennem, så kunne en Balanciaga-trøje nok godt gøre mig lidt lun. Og et par bløde pastellede bukser.
Så mangler der bare en kop kaffe. Sådan en vil jeg finde nu. 

5 kommentarer:

  1. Jeg kender det godt. Lige nu siger nye anskaffelser mig heller intet - og jeg springer faktisk også over de indlæg på diverse blogs, der handler om de seneste eller ønskede køb :)

    Hvad bliver der af din gamle lejlighed? Har du brug for en ny udlejer ;) (please sig ja, haha!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Desværre. Det har ikke været vores job at finde en ny lejer, og det virker som om, at udlejeren har en venteliste. Hvis du skriver din email, kan jeg godt sende hans telefonnummer til dig?

      Slet
  2. Men Anna, så kan du jo lave et indlæg med billeder fra jeres nye lejlighed og skrive om alle dine overvejelser i forbindelse med indretningen (ha!) - jeg vil gerne se billeder! Også bare af jeres penthouse-udsigt! MØS

    SvarSlet
    Svar
    1. Men er det ikke lidt mærkeligt at lægge billeder ud af sit hjem på nettet? Wello, der skal nok komme billeder af udsigt(erne). Du må jo også bare komme til Aarhus!!!

      Slet
  3. nejnej, det gør alle de andre modebloggere altså! - af alle de fine detaljer fra deres hjem :) ja, for fanden, jeg vil gerne til Århus - men der er bare andre ting der kræver mine penge og min tilstedeværelse for tiden (flytning!!!) - men vil mega-gerne nå det inden november!

    SvarSlet