lørdag den 14. februar 2015

Happy Valentine's Day


Jeg havde for første gang i flere år glemt Valentine's Day. Det er ikke fordi jeg nogensinde har tænkt, at det var en vigtig dag - det jo en amerikansk ting, som vi i Danmark mest kender fra film og serier, men hvert plejer jeg at drille Bjarke op til Valentine's Day med, at jeg seriøst forventer gaver, overraskelser,chokolade samt romantiske sterinlysmiddage. Hvert år sker der selvfølgelig ingenting.

I år, hvor jeg har faktisk har glemt alt om Valentine's, så kommer Bjarke gudhjælpemig med både blomster og lyserød hjerteformet lagkage til mig!

Det var sødt og fint. 

Ellers holder jeg fast i, at Valentine's Day ikke er noget, man behøver fejre i Danmark. Men.... jeg kan da lave et inspirationsindlæg, der tager udgangspunkt i blomster. Det er sådan lidt lovey-dovey-passende til dagen... måske?

SE ALLE BILLEDER EFTER HOPPET




































Ingen kommentarer:

Send en kommentar