søndag den 16. februar 2014

friday shiny people


I fredags ville vi i byen. Vi kom ikke til koncert, for vi kunne læse på hjemmesiden, at der blevet udsolgt, så vi tog hjem til en kammerat, drak nogle øl og tog på Headquarters, hvor musikken var blandet, og der dansestemning.

Jeg havde min nye kjole på. Jeg gjorde den kortere med  et bælte fra Zara. Jeg havde desværre ikke lagt mærke til, at det ikke er meningen. Bagpå er der nemlig knapper ned langs ryggen, men den sidste knap sidder allerede 30 cm før kjolekanten. Det betyder, at der lissom er en form for numseslids. Stylet som her, så ender den sidste knap med at være lige, hvor numsen så at sige slutter, og det er ikke så heldigt. 
Jeg tog en underkjole på og tænkte whatever. Jeg vil ikke få kjolen brugt i sin originale længde, for den længde kan min figur ikke bære (synes jeg selv). Måske skal jeg sy en ekstra knap i... måske få min mor til det, for jeg har desværre ti tommelfingre, når det gælder nål og tråd.

Men ellers er kjolen jo flot. Elsker materialet og farven. At den skinner, men er mørk og derfor alligevel lidt underspillet i sin shineyness. Jeg har rullet ærmerne op her, hvilket nok ikke er det pæneste at gøre, men det sker tit helt ubevidst... jeg vil have håndleddene helt fri. 
Kjolen passer godt ind med flere trends dette forår - bare tjek Lanvin og Gucci. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar