søndag den 29. juni 2014

2 weeks ago...


Fik overført billeder til computeren fra mit kamera i går, og der gemte sig en del billeder, jeg havde glemt. Her er Bjarke og jeg på tur ude omkring den nye bydel ved havnen for et par uger siden. Vejret var fantastisk... indtil vi kom ud af døren, så blev det overskyet og blæsende, så jeg husker mit tøj som værende lige på kanten af alt for lidt... 

Når det er varmt går jeg faktisk tit efter en løs skjorte (eller skjortekjole) i stedet for en tank-top. Jeg kan godt lide, at den dækker lidt mere for solen, og at vinden så blæser op igennem, hvilken virker svalende i varmen. En hvid skjorte virker selvfølgelig bedre end en mørk... en mørk bliver for varm.

Mine shorts fra H&M er et superkøb i år. De er dejlige at have på. For en gangs skyld er Bjarke også mere misundelig på dem end forundret over, at jeg fortsat "mangler" tøj.

Bjarke er i et evigt nice outfit.. hvid t-shirt og sorte afklippede shorts. Går den sammensætning nogensinde af mode, monstro? 
Nederst ser i mig nærme mig min nu væltede cykel. Der er vind ved vandet. Altid. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar