søndag den 29. juni 2014

Orange is the new black... is back


Jeg har været optaget af familiebesøg og VM, så jeg har helt glemt, at Orange Is The New Black er tilbage med anden sæson på Netflix. Jeg har set tre afsnit, og det er godt at se, at niveauet holder fra første sæson. Det er både grumt og sjovt, tragisk og hyggeligt, ondt og optimistisk... Det er en serie, der vil noget under overfladen, selvom den umiddelbart først og fremmest er god underholdning. Jeg er fan!

Her er nogle billeder fra amerikansk Elle, hvor karaktererne har fået en fancy makeover i fænglset... Lidt for meget photoshop, hvis I spørger mig. De fleste ser sgu bedre ud uden makeup i serien.




1 kommentar:

  1. Sjov modeserie (ok, og jeg er enig med dig: Lidt for meget photoshop). For man glemmer jo helt, at kvinderne i serien kan se anderledes ud, når man ser serien.

    SvarSlet