mandag den 16. juni 2014

Lørdag uden for Northside


Jeg var i sommerkjole det meste af lørdagen, nemlig min dejlige silkekjole fra Selected Femme, som er noget så rar at have på. Jeg fandt den på Trendsales for måske to år siden, hvor jeg søgte på silkekjoler og silke i det hele taget (hvilket jeg forholdsvis tit gør. Jeg har et eller andet for silke... Mine genbrugsfund i silke er altid langtidsholdbare favoritter). Da det blev koldere havde jeg strømpebukser, trøje, tørklæde og jakke i rygsækken! 


Bjarke var i hvid t-shirt og afklippede shorts. Klassisk festival-outfit, som ser godt ud på alle M/K.

^Jeg har vist nok vist kjolen på bloggen flere gange før, men her får I den også lide mere forfra. Jeg var i Converse all stars tre dage i træk på festivalen. Det var der virkelig mange andre, der også var. Den går aldrig af mode!?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar