mandag den 28. juli 2014

Hår trend: Knold i det øverste af håret


Det sidste halve år har jeg lagt mærke til, at mange piger sætter deres hår op a la ovenstående og nedenstående billede. Jeg ved ikke, om det bare har spredt sig ("uden ord") som mode nu engang gør, fordi vi kopierer hinanden, eller om det har "stået" nogle steder (semi-knold er det nye sort) eller om nogle særlige it-girl/stilikoner har sat håret sådan her? Det er i hvert fald helt vildt, hvor mange piger, der "pludseligt" sætter håret på samme måde - en måde, der ikke var så almindeligt for  - lad os bare sige... et år siden?
Jeg er især overrasket over, hvor mange pige,r der sætter denne halve knold her i varmen. I denne varme skal AL mit hår op i en knold eller en hestehale. Væk fra nakken. Ellers kan jeg sådan set godt lide frisuren til mange piger. 

Sætter I håret i en halvknold? (Har frisuren mon et navn?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar