søndag den 6. juli 2014

Mig og dragerne


Sidst jeg var på Fanø, cyklede min mor og jeg på stranden, hvor der var dragefestival. Det var sådan et underligt vejr, hvor man det ene øjeblik kunne have en t-shirt på og så det næste skulle man som jeg her på billedet også have både trøje og jakke på...

Det ser lidt fjollet ud med min sweater, der har ekstralange ærmer, og så min jakke, der har trekvartærmer, men sådan er det, når man er på ferie og har pakket en meget lille taske. Så tager man det på, man har med, og som man kan holde varmen i på en cykeltur.

Efter hoppet kan I se billeder fra dragefestivalen
 
^Der var jubilæum i år for dragefestivalen - 30 år. Det er ret vildt. Det er især tyskere, der kommer, men der er besøgende fra hele verden.
Vi var ikke rundt på hele stranden, men jeg tog billeder af nogle af de drager, vi cyklede forbi. 















Ingen kommentarer:

Send en kommentar